Jak získat na LinkedIn 1000 sledujících

Neohodnoceno
 
 

16 h (2 dny, 8 h bez přestávek), prezenční forma

Workshop zaměřený na živnostníky, malé podnikatele, i širokou veřejnost, který má za cíl provést účastníky nastavením profilu a obsahové strategie na profesní sociální síti LinkedIn tak, aby jim přinesl nové příležitosti i kontakty. Po absolvování kurzu by měl účastník mít povědomí o způsobu komunikace na sociální síti LinkedIn, ujasněnou strategii komunikace na LinkedIn, nastavený osobní LI profil, schopnost publikovat na LinkedIn takové příspěvky, které budou zaměřeny na správnou cílovou skupinu a budou mu přinášet nové obchodní kontakty a příležitosti. Workshop se opírá o praktické příklady a práci v menších týmech a koučovací otázky a techniky, které efektivně pomohou ujasnit si individuální cíle každého účastníka. Účastníci si odnesou funkční obsahový plán na následující měsíc a konkrétní první příspěvky, které bude stačit už jen zveřejnit.

Dostupnost Skladem (>5 ks)
2 142 Kč    
Kategorie Vzdělávání
 

1. den

Nastavení profilu, osobní strategie komunikace na LinkedIn, 4 hodiny 8–12 hod.

  • základní představení potenciálu a výhod sociální sítě LinkedIn
  • stručná analýza stávajících aktivit účastníků kurzu na sociálních sítích
  • nejčastější chyby uživatelů LinkedIn a jak se jim vyvarovat
  • praktické cvičení (ujasnění cílové skupiny a osobní strategie pro komunikaci na LinkedIn)
  • příklady úspěšných osobních profilů
  • založení a vytvoření osobního profilu na LinkedIn, zabezpečení profilu, nastavení vlastní adresy
  • mobilní aplikace / přihlášení v prohlížeči
  • jazykové mutace profilu (čeština vs. angličtina)
  • nastavení klíčových částí osobního profilu
  • ideální profilové foto, přitažlivý banner

 

LinkedIn a využití jeho potenciálu, 4 hodiny 13-17 hod.

  • práce s referencemi na LinkedIn
  • představení praktických funkcí sítě LinkedIn
  • vyhledávání relevantních kontaktů potenciálních obchodních partnerů
  • ověřené tipy pro efektivní budování sítě kontaktů
  • praktické cvičení (vytvoření osobního pozvání k propojení na LinkedIn)
  • jak na LinkedIn pracovat s firemní značkou (úvod do firemního profilu, ambasadoring)
  • potenciál komunit na LinkedIn
  • práce s osobní značkou na LinkedIn
  • praktické cvičení (nalezení vlastní jedinečné značky)

 

2. den

Obsahová strategie a obsahový plán na LinkedIn, 4 hodiny 8-12 hod.

  • výběr vhodných formátů fotografií, textů a videí
  • jak na LinkedIn pracovat s hashtagy
  • základy strategické komunikace opřené o model STDC
  • kdy a jak často publikovat
  • seznámení s jednotlivými typy příspěvků, které lze na LinkedIn publikovat
  • praktické cvičení (tvorba obsahového plánu)

 

Příspěvky na první týden, 4 hodiny, 13–17 hod.

  • jak začít psát první příspěvky
  • jakou grafikou příspěvky doplnit
  • jaké typy příspěvků na LinkedIn fungují a čem všem můžete psát
  • jak vytvořit virální post
  • jak pravidelně publikovat pokud neradi píšete
  • jak využít umělou inteligenci pro inspiraci na příspěvky
  • jak využít umělou inteligenci při vlastní tvorbě příspěvků
  • tipy pro větší dosahy příspěvků (co dělat před a po zveřejní příspěvku)
  • praktické cvičení (vytvoření příspěvků na první týden)

 

Jednotlivé body obsahu kurzu jsou informativní a mohou se měnit v závislosti na potřebách účastníků. Kurz probíhá především formou diskuse s účastníky a je kladen důraz na praktické ukázky a cvičení.

 

Účastníci kurzu by měli mít svoje vlastní PC.

Ceník:

Jednotlivec                   11 900 Kč        vypsaný termín a místo, minimum 8 účastníků, maximum 15

Úhrada účastníkem         2 142 Kč        na základě standardní objednávky

                                    9 758 Kč        je hrazeno z dotačního programu Národního plánu obnovy

realizovaného Ministerstvem práce a sociálních věcí           www.planobnovycr.cz 

V ceně kurzu je kompletní catering po celý den:

Ceny jsou konečné, bez DPH, společnost není plátce DPH.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: