Jak získat na LinkedIn 1000 sledujících
Popis
1. den
Nastavení profilu, osobní strategie komunikace na LinkedIn, 4 hodiny 8–12 hod.
- základní představení potenciálu a výhod sociální sítě LinkedIn
- stručná analýza stávajících aktivit účastníků kurzu na sociálních sítích
- nejčastější chyby uživatelů LinkedIn a jak se jim vyvarovat
- praktické cvičení (ujasnění cílové skupiny a osobní strategie pro komunikaci na LinkedIn)
- příklady úspěšných osobních profilů
- založení a vytvoření osobního profilu na LinkedIn, zabezpečení profilu, nastavení vlastní adresy
- mobilní aplikace / přihlášení v prohlížeči
- jazykové mutace profilu (čeština vs. angličtina)
- nastavení klíčových částí osobního profilu
- ideální profilové foto, přitažlivý banner
LinkedIn a využití jeho potenciálu, 4 hodiny 13-17 hod.
- práce s referencemi na LinkedIn
- představení praktických funkcí sítě LinkedIn
- vyhledávání relevantních kontaktů potenciálních obchodních partnerů
- ověřené tipy pro efektivní budování sítě kontaktů
- praktické cvičení (vytvoření osobního pozvání k propojení na LinkedIn)
- jak na LinkedIn pracovat s firemní značkou (úvod do firemního profilu, ambasadoring)
- potenciál komunit na LinkedIn
- práce s osobní značkou na LinkedIn
- praktické cvičení (nalezení vlastní jedinečné značky)
2. den
Obsahová strategie a obsahový plán na LinkedIn, 4 hodiny 8-12 hod.
- výběr vhodných formátů fotografií, textů a videí
- jak na LinkedIn pracovat s hashtagy
- základy strategické komunikace opřené o model STDC
- kdy a jak často publikovat
- seznámení s jednotlivými typy příspěvků, které lze na LinkedIn publikovat
- praktické cvičení (tvorba obsahového plánu)
Příspěvky na první týden, 4 hodiny, 13–17 hod.
- jak začít psát první příspěvky
- jakou grafikou příspěvky doplnit
- jaké typy příspěvků na LinkedIn fungují a čem všem můžete psát
- jak vytvořit virální post
- jak pravidelně publikovat pokud neradi píšete
- jak využít umělou inteligenci pro inspiraci na příspěvky
- jak využít umělou inteligenci při vlastní tvorbě příspěvků
- tipy pro větší dosahy příspěvků (co dělat před a po zveřejní příspěvku)
- praktické cvičení (vytvoření příspěvků na první týden)
Jednotlivé body obsahu kurzu jsou informativní a mohou se měnit v závislosti na potřebách účastníků. Kurz probíhá především formou diskuse s účastníky a je kladen důraz na praktické ukázky a cvičení.
Účastníci kurzu by měli mít svoje vlastní PC.
Ceník:
Jednotlivec 11 900 Kč vypsaný termín a místo, minimum 8 účastníků, maximum 15
Úhrada účastníkem 2 142 Kč na základě standardní objednávky
9 758 Kč je hrazeno z dotačního programu Národního plánu obnovy
realizovaného Ministerstvem práce a sociálních věcí www.planobnovycr.cz
V ceně kurzu je kompletní catering po celý den:
Ceny jsou konečné, bez DPH, společnost není plátce DPH.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.