Canva pro mírně pokročilé a mírně kreativní
Detailní popis produktu
-
-
- den Základy komunikace na sociálních sítích, 4 hodiny 8–12 hod.
- představení jednotlivých sociálních sítí
- výhody, ale také nevýhody používání sociálních sítí v marketingu
- osobní značka a její komunikace na sociálních sítích
- příklady úspěšných osobních profilů - proč mít jednotný vizuální styl - kde získat vhodné fotografie a videa
- ideální klient, aneb vědět, kdo je na druhé straně, je polovina úspěchu (praktické cvičení)
- jak sbírat kontakty
- stručná analýza stávajících aktivit účastníků kurzu na sociálních sítíchÚvod do Canvy, základy grafiky, copywrittingu a tvorba obsahu na sítě, 4 hodiny, 13–17 hod.
- instalace Canvy
- co to vlastně Canva je a jak funguje- orientace v prostředí jak na webovém rozhraní, tak na mobilním zařízení
- základní funkce- je lepší externí grafik, nebo ovládat Canvu?
- grafická základka v 11 krocích
- základy copywrittingu (praktické cvičení)
- jak na obsah na sítě (praktické cvičení)
- den
Canva - statické příspěvky na sítě, PDF a tiskoviny, 4 hodiny 8–12 hod.
- rozdíl mezi digitální a tiskovou grafikou
- typy grafiky na sítě
- co mít rozmyšleno, než otevřete Canvu
- udržení jednotného vizuálního stylu
- předpřipravené šablony v Canvě
- ukázka tvorby vlastní grafiky pro sítě
- navrhování vlastní grafiky (praktické cvičení)
- digitální PDF pro tvorbu ebooků a magnetů
- tvorba tiskovin a nastavení pro tisk - leták, vizitka (praktické cvičení)
Canva - videa, reels a prezentace, 4 hodiny, 13–17 hod.
- je Canva plnohodnotný nástroj pro vytváření videí?
- typy videí a formáty které lze v Canvě vytvořit
- udržení jednotného vizuálního stylu
- jak na titulky v Canvě
- přidávání hudby do videí
- animace a efekty
- předpřipravené video/reel šablony v Canvě
- ukázka tvorby vlastního videa/reelu
- seskládání vlastního videa/reelu (praktické cvičení)
- prezentace a videoprezentace v Canvě
Jednotlivé body obsahu kurzu jsou informativní a mohou se měnit v závislosti na potřebách účastníků. Kurz probíhá především formou diskuse s účastníky a je kladen důraz na praktické ukázky a cvičení.
Účastníci kurzu by měli mít svoje vlastní PC + myš.
Ceník:
Jednotlivec 11 900 Kč vypsaný termín a místo, minimum 8 účastníků, maximum 15
Úhrada účastníkem 2 142 Kč na základě standardní objednávky
9 758 Kč je hrazeno z dotačního programu Národního plánu obnovy
realizovaného Ministerstvem práce a sociálních věcí www.planobnovycr.cz
Ceny jsou konečné, bez DPH, společnost není plátce DPH. Účastník se může kurzu zúčastnit až po úhradě poplatku.
V ceně je základní občerstvení, káva, voda.
- den Základy komunikace na sociálních sítích, 4 hodiny 8–12 hod.
-
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.